Metin2 Wiki 2012

KÉPEK és SEGÍTSÉGEK 2012

Relatív értékek
Moblistán szereplő alap exp-nek mennyi részét kapjuk meg, ha:
a szörny 15 szinttel nagyobb = 175% exp
a szörny 14 szinttel nagyobb = 170% exp
a szörny 13 szinttel nagyobb = 165% exp
a szörny 12 szinttel nagyobb = 160% exp
a szörny 11 szinttel nagyobb = 155% exp
a szörny 10 szinttel nagyobb = 150% exp
a szörny 9 szinttel nagyobb = 145% exp
a szörny 8 szinttel nagyobb = 140% exp
a szörny 7 szinttel nagyobb = 135% exp
a szörny 6 szinttel nagyobb = 130% exp
a szörny 5 szinttel nagyobb = 125% exp
a szörny 4 szinttel nagyobb = 120% exp
a szörny 3 szinttel nagyobb = 115% exp
a szörny 2 szinttel nagyobb = 110% exp
a szörny 1 szinttel nagyobb = 105% exp
a szörnnyel egy szinten vagyunk = 100% exp (alap érték)
a szörny 1 szinttel kisebb = 100% exp (alap érték)

a szörny 2 szinttel kisebb = 98% exp
a szörny 3 szinttel kisebb = 96% exp
a szörny 4 szinttel kisebb = 94% exp
a szörny 5 szinttel kisebb = 92% exp
a szörny 6 szinttel kisebb = 90% exp
a szörny 7 szinttel kisebb = 85% exp
a szörny 8 szinttel kisebb = 80% exp
a szörny 9 szinttel kisebb = 75% exp
a szörny 10 szinttel kisebb = 50% exp
a szörny 11 szinttel kisebb = 30% exp
a szörny 12 szinttel kisebb = 20% exp
a szörny 13 szinttel kisebb = 10% exp
a szörny 14 szinttel kisebb = 0-1% exp (0-8 exp)

Ez egy elméleti táblázat, vannak kivételek! Például tapasztalatok alapján a szellemfa akkor adja a legtöbb tapasztalati pontot, ha a játékos egy szinten van velük.

Egyenlő- és szint szerinti elosztás
Ha egy csoport vezetője az egyenlő exp elosztást választja, akkor a csoport összes tagja ugyanannyi tapasztalati pontot fog kapni egy szörny megölésekor (ha azonos szintűek). A tapasztalatgyűrűk ilyenkor is működnek, de csak annak, aki hordja.
Szint szerinti elosztásnál a bejövő exp pontosan olyan arányban fog eloszlani, mint amilyen a csapatban lévő játékosok szintje. Például ha egy 50-es és egy 25-ös karakter játszik így, akkor az 50-es szintűnek pontosan dupla annyi tapasztalati pont fog jutni.
A csoportcsinálás a vezető szintjéhez kötött. Maximum 30 szinttel nagyobb és 30 szinttel kisebb játékosokat tud meghívni! Egy 50-es karakter esetében ez azt jelenti, hogy csak olyanokat hívhat meg, akik 20-as és 80-as szint között vannak.
Az egyenlő elosztás eltérő szintű játékosoknál...
Egyenlő elosztás esetén a kisebb karakter kap több tapasztalati pontot. Tegyük fel, hogy két karakter fejlődik együtt, ilyenkor úgy kell számolni, hogy külön-külön a szintüknek megfelelő értéket kell venni alapul (lásd "relatív értékek"). Ilyenkor egyértelmű, hogy a kisebbnek jár több pont, ugyanazokért a szörnyekért. Ezeket az értékeket kell felezni, majd hozzáadni a csoport adta +12% bónuszt. Egy 68-as és egy 39-es karakter esetén egy sd2-es nagypókos csoport a kiskarinak 31.104 tapasztalatot ad, a nagynak pedig csak 17.168-at. Az ehhez hasonló esetekben az "egyenlő elosztás" nagyjából a "szint szerinti elosztás" ellentéte lesz. (Viszonyítási alapként, ugyanezzel a felállással szint szerinti osztásnál a kiskari 13.156 pontot kap, míg a nagy 27.074-et.)

forrás: www.metin2wiki.info

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 23
Tegnapi: 14
Heti: 147
Havi: 604
Össz.: 600 348

Látogatottság növelés
Oldal: EXP ELOSZTÁS
Metin2 Wiki 2012 - © 2008 - 2024 - magyarmetin.hupont.hu

A HuPont.hu jelszava az, hogy itt a honlapkészítés ingyen van! Honlapkészítés Ingyen

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »