A céh szintjét tapasztalati pont beadásával lehet növelni. A szint növekedésével nő a céhbe felvehető tagok száma, valamint a képességek használatához szükséges Sárkányszellem mennyisége.
1
600.000
32
400
2
1.800.000
34
500
3
3.600.000
36
600
4
6.400.000
38
700
5
9.400.000
40
800
6
13.000.000
42
900
7
17.200.000
44
1000
8
22.000.000
46
1100
9
27.400.000
48
1200
10
33.400.000
50
1300
11
40.000.000
52
1400
12
60.000.000
54
1500
13
84.000.000
56
1600
14
112.000.000
58
1700
15
144.000.000
60
1800
16
180.000.000
62
1900
17
260.000.000
64
2000
18
320.000.000
66
2100
19
400.000.000
68
2200
20
500.000.000
70
2300
Céhháborúk
Céhháborút a vezető kezdeményezhet. A céhháború csak akkor kezdődik el, ha mindkét félnek legalább 8 tagja van. Ha egy céh megnyer egy háborút, rangpontokat kap, amivel előrébb kerülhet a Céh toplistán. A céhháborúnak 3 fajtája van:
Az a céh nyer, amelynek tagjai 30 perc alatt a legtöbb ellenséget megölik.
Az a csapat győz, amelyik hamarabb megöl 100 ellenséget.
Mindkét csapatnak meg kell szereznie az ellenfél zászlaját, és visszahoznia a saját térfelére. Ha sikerül, akkor az adott csapat kap 1 pontot. A zászló hordása közben a játékos sokkal lassabb, mint a többiek, ezért érdemes néhány embernek védenie őt az ellenfél támadásaitól.
A céhháborúkban a céh tud használni speciális képességeket. A képességek használatához Sárkányszellem kell, amit a céh felületnél lehet feltölteni. (1 Sárkányszellem = 100 yang). A készségeket maximum hetes szintig lehet fejleszteni.
Képesség neve | Képesség hatása | Maximális érték (7. szinten) | |
Sárkányisten vértje | Max. TP növekszik | 20% | |
Sárkányisten áldása | Max. MP növekszik | 20% | |
Átkozott páncél | Védelem növekedése | 10% | |
Gyorsulás | Mozgási- és támadási sebesség növekedése | 20% | |
Sárkányisten dühe | Kritikus csapás esélyének növekedése | 50% | |
Varázssegítség | Varázssebesség növekedése | 50% |
forrás: www.metin2wiki.info